sobota, 22 marca 2014

Poi poi

gdy ma się:
- za sobą wycieczkę do hiszpańskiej miejscowości Codroba
- zamiłowanie do dziwnych i nietypowych przedmiotów
- Mamę uzdolnioną do tworzenia niesamowitych rzeczy
zdarza się, że powstanie coś całkiem nietypowego...

ale od początku:

kilka lat temu miałam okazję przebywać w Hiszpanii. Jednym z celów wycieczek stała się Cordoba, gdzie akurat natrafiłyśmy z dwiema Agami na jarmark, na którym było Dziewczę, które sprzedawało tajemnicze "kulki", które nosiły nazwę POI, a które Dziewczę to wyrabiało ręcznie na bieżąco. Nie mogłam wyjść z podziwu i zakupiłam jeden komplet - który składał się z 2 szt. Była to kulka powieszona na sznurku zakończonym pętelką którą można zawiesić na palcu, a kulka miała przyczepione kolorowe wstążki. Jak się okazało poiki służą do "kręcenia" i wstążki tak fajnie furkotały podczas kręcenia. Miałyśmy podczas tej wycieczki potem trochę czasu w lesie i od razu z Agą musiałyśmy wypróbować tajemniczy nabytek. Okazało się, że łaaał... takie nieziemskie figury da się robić z poikami. Dopiero później gdy szukałam informacji o poi w internecie znalazłam o wiele więcej. Uczę się do tej pory, chociaż teraz czasu już mało.

Ale jeszcze wracając do samego robienia poi. Gdy wróciłam z Hiszpani i pokazałam Mamie poiki, mówi ona: ja mogę takie zrobić, to nie trudne dla mnie. Już miała w głowie pomysł jak się do tego zabrać i w niedługim czasie powstała niewielka kolekcja w różnych kolorach. oto namiastka:




Mama ma dużo czasu - poza opieką nad wnuczkiem 
Michałkiem nie ma zbyt wielu zajęć. 
Jeżeli komu potrzeba poi chętnie dla niego wykona. 
Kolor i wzór - do wyboru do koloru. 
Czas poświęcony na wykonanie - bezcenny, 
ale dla poikowych miłośników Mama wykona 
w jakiejś fajnej cenie.

Poiki mogą być fajną zabawą dla młodszych i starszych a sama nauka nowych trików może być fajnym pomysłem na spędzanie wolnego czasu dla każdego. Na zachętę zerknijcie tutaj jak to robią najlepsi:

Kontakt mlkwiecien@gmail.com
albo tel 691 965 180


jeżeli spodobało Ci się to co stworzyliśmy - pisz komentarz będzie nam miło to przeczytać :)
--------------------------------------------------------
Wszystkie nasze wyroby pokazane w tym blogu można zakupić, można też zamówić podobne w swoim wzorze - kolorze - rozmiarze. Jesteśmy w Poznaniu, Czerwonaku, Dąbrowie Górniczej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz